czwartek, 10 listopada 2016

Liebster Award

Witam serdecznie,dziś zostałam nominowana do LIEBSTER AWARD,przez blog

Śladami kobiety...



Bardzo serdecznie dziękuję,i już szybko odpowiadam na pytania:))

1. Skąd wziął się u Ciebie pomysł na pisanie bloga?
Pomysł był już dawno. To jest mój drugi blog,po rocznej przerwie.Lubię dekorować dom,coś smacznego ugotować i upiec.Więc czemu się tym nie podzielić;))
2. Co podoba Ci się najbardziej na innych blogach, na co zwracasz uwagę?
Bardzo lubię oglądać wnętrza,dekoracje.
3. Ulubiona książka/książki?
Lubię książki przygodowe,raczej ulubionej brak.Jest ich zbyt wiele.
4. Ulubiony film/filmy?
Może to dziwne,ale od dziecka uwielbiam film Goonies,Kevin sam w domu, W krzywym zwierciadle-Witaj święty Mikołaju i oczywiście klasyka Dirty Dancing.
5. Ulubiona pora roku?
jesień i zima

6. Rozważna, romantyczna, a może szalona nieprzewidywalna?
Raczej szalona
7. Kogo ze sławnych ludzi chciałabyś poznać i dlaczego?
Tu muszę się dłużej zastanowić
8. Dla Ciebie szklanka jest do połowy pusta, czy do połowy pełna?
Trudno powiedzieć
9. Czy jest jeszcze coś, co chciałabyś nauczyć się robić w życiu?
Jazda konna,zrobić prawko,i jest jeszcze parę rzeczy...
10. Co jest Ci bliższe, szpilki i sukienka czy trampki i jeansy?
Raczej to drugie
11. Gdyby złota rybka miała spełnić jedno Twoje życzenie, poprosiłabyś o ...
Szczęście dla mojej rodziny i doczekania spokojnej starości:)
Ja nominuję .....
Pastelowy domek
Po drugiej stronie brzucha
Gosikowy zakątek
Moje magiczne miejsce
Na Debowej
Moje pytania:
1. Kolor włosów?
2. Magiczne miejsce dla Ciebie to..
3.Ulubiony zapach?
4. Wymarzona podróż?
5. Wolisz morze czy góry?
6. Rower czy spacer?
7.Ulubione danie popisowe to..
8. Złoto czy może srebro?
9. Kiedy jest Ci smutno to...
10. Wolisz Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
11. Ulubiony krem do rąk?
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do zabawy,Edyta:))

8 komentarzy:

  1. Edytko, świetne odpowiedzi ;)
    Dziękuje za nominacje :)
    Odpowiem w sobotę, bo jutro mamy małe swięto rodzinne - 10 rocznica ślubu :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, dziękuję Ci bardzo za nominację. Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania. Pozdrawiam - Gosia z Gosikowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  3. Z prawdziwą przyjemnością przeczytałam Twoje odpowiedzi, fajne są takie pytania, pozwalają poznać się lepiej:)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę jesień i zima? Co do filmów to widzę, że mamy podobny gust, szczególnie lubię W krzywym zwierciadle... ale na Kevina nie mogę patrzyć:) Dzięki za zabawę, uporałaś się z pytaniami na prawdę szybko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak może to dziwne,uwielbiam jesień i zimę.Mam już tak od zawsze☆☆☆ Wczoraj oglądalam w Krzywym Zwierciadle,i kolejny raz śmiałam się jak dziecko.Pozdrawiam cieplutko,Edyta♡♡

      Usuń