poniedziałek, 8 maja 2017

Minehead

Witam...
Cieszę,się że czytacie moje posty....
Statystyki odsłon bloga ciągle rosną,dziękuje:))

Kolejny już post z wycieczki.Tym razem do Minehead...
Miejsce,do którego bardzo często jeździliśmy. 
Powód,najbliżej naszego miejsca zamieszkania.
Jak tylko była pogoda a czasem nawet w chłodniejsze dni...

O samym mieście...

Leży 21 mil na północny-zachód od miasta Taunton(miasto w którym mieszkałam z mężem)Natomiast 12 mil od granicy z hrabstwa Devon.

W sąsiedztwie mamy park narodowy Exmoor.

Blenheim Gardens,jest największym parkiem Minehead. Został otwarty w 1925 roku.Są tam organizowane imprezy muzyczne.Dane nam było być na takiej imprezie.


Dobrze,to zapraszam dalej...

Zdjęcia robione z góry,trochę nogi bolały aby tam wejść...
Jednak czego człowiek nie zrobi z ciekawości:))
Byliśmy tam we troje,Ja z mężem i moją siostrą.





Dobrze,teraz zejdziemy trochę niżej...



Powiem Wam,że mają tak smaczną rybę,pychota..


Wielka atrakcja miasteczka, to West Somerset Railwey





Odbywa się tam również zlot aut zabytkowych...



Kolejne zdjęcia robione jesienią....





Miło jest tak wspominać. Uwielbiam zwiedzać,kocham góry,uwielbiam morze...
Dla takich chwil wart żyć:))
Mam nadzieję,że się Wam podoba.Zostaw komentarz,podziel się...

Dziękuje i zapraszam ponownie,Edyta:))

4 komentarze:

  1. Pociągają mnie odmienne krajobrazy i miejsca, a życia nie starczy na ich zwiedzenie. Dobrze, że i dzięki Tobie możliwe jest choć wirtualne bycie tam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana,zapraszam częściej))

      Usuń
  2. Marzy mi sie wypad do Anglii, wlasnie taa objazdowka po pieknych miejscach. Niekoniecznie nejabardziej znanych i najwiekszych. A o takiej rybie, to snie;)Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana,jest tam co zwiedzać. Zapraszam częściej na blog,będzie więcej postów o Anglii:))Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:))

      Usuń