czwartek, 20 kwietnia 2017

W klimacie morskim....

Dobry wieczór,pogoda za oknem masakryczna.Wczoraj śnieg,a to znów wiatr...
Dziś wyszło słoneczko,choć było dość zimno brrr.... 
 Musiałam uchwycić ten moment,słonecznego dnia:))
Kiedy tylko słoneczko otula mój salon,uwielbiam ten moment...

Wczoraj też już wszystkie Wielkanocne dekoracje zostały sprzątnięte .
Zaczynamy nowy sezon,sezon już prawie letni....
Przywołuję ciepłe dni,ciepłem wystroju domu,zapraszam:))



Uwielbiam żywe kwiaty:))


Morskie dekoracje,które zbliżają mnie do wakacji:))






Planuję jeszcze parę dodatków morskich w innej części salonu.
Do zmiany idą również poduchy...Pozdrawiam i dziękuje za każde wasze odwiedziny:)))

********************

Edyta
Dom-Rodzina i Pasja

9 komentarzy:

  1. Oj, też tęsknię do lata! Fajne dekoracje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracje są piękne.
    U mnie jeszcze świąteczne,ale dzisiaj je chowam. Aby to lato przyszło jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda aby do lata:)) Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam żywe kwiaty :) i coraz częściej pilnuję, aby ich w domu nie brakowało - przesuszone wymieniam na nowo i tak na okrągło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kwiaty dodają super klimaty,strasznie lubię:))

      Usuń
  4. Żywe kwiaty i słońce to gwarancja uśmiechu na twarzy.
    Dużo uśmiechu życzę. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie to powiedziałaś,pozdrawiam;)

      Usuń
  5. O zaklinanie pogody :)
    I co - udało się :) jest pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń