środa, 15 marca 2017

Wiosna gdzie jesteś?

Witam serdecznie wszystkich:))) Miło mi,że osoby z IG tak chętnie również mnie odwiedzają:))

To bardzo miłe....

Dziś trochę zdjęć z kuchni i salonu.Zapraszam serdecznie....

Moja mała kuchnia,jednak mam do niej ogromne serce:)) Zawsze coś w niej przestawiam.Raz jest tu a raz tu....Nie lubię jak jest coś za długo na jednym miejscu.










Odrobina salonu.....Słoneczka prawie wcale,jakaś jesień na dworze:( 
No nic poczekamy na wiosnę;))





Pozdrawiam cieplutko,Edyta...

10 komentarzy:

  1. Piękna ta Twoja waga.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, u mnie też remonty... w sumie to już wykończenie, na które po prostu nie mam siły i pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę 😊dużo siły w takim razie...

      Usuń
  3. Piękna kuchnia i salon, a ciasto smacznie wygląda, mniam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję,pozdrawiam serdecznie;-)

      Usuń
  4. Hejka fajnie tu u Ciebie na blogu ☺ Pozdrawiam nie_fit_tata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:-):-)Pozdrawiam serdecznie Ciebie i rodzinkę;-)

      Usuń
  5. Super kubek no i cudowna moc tulipanow Ach..... Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawka i ciasto czekają :) Cudnie.
    Widzę że masz moją wymarzoną wagę :)

    OdpowiedzUsuń