wtorek, 14 lutego 2017

Witam...

...serdecznie:))
Dziękuję za odwiedziny ,również Witam nowych obserwatorów:))
Każda wasza wizyta, to dla mnie powód ,aby prowadzić blog dalej...

W naszym domu zaszły pewne zmiany.
Od dawna miałam w planach szycie firan:)Zbierałam się od Świat,aż...
Pewnego dnia uszyłam,dawno nie siedziałam za maszyną:))Efekty mojej pracy,to dwa okna w salonie,jedno w jadalni, i sypialni.

Zapraszam,brak zdjęć z jadalni i sypialni. W jadalni firany czekają aż mąż mi zawiesi karnisz:)Jeśli chodzi o sypialnie,zapomniałam zrobić zdjęcia za dnia,upsss...

***************











Mam nadzieje,że ktoś dotrwał do końca:)) Miłego wieczoru,dziś szczególnego:))

P.S. Ciąg dalszy...

Udało mi się zrobić zdjęcie w sypialni. Ciężko tam o jasne zdjęcie,dziwnie światło pada...



Pozdrawiam,Edyta ♥♥....

17 komentarzy:

  1. O Matko, ile tu uzdolnionych blogerek w tej sieci😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Firany prezentują się bardzo okazale:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie i przestrzennie a to sobie cenie w domowych wnętrzach Lubie minimalizm z dodatkiem duszy która każdy dom powinien posiadac Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje,jest mi bardzo milo:))

      Usuń
  4. Widzę, że ostatnio wszystkich wzięło na szycie:) Ja jeszcze firanek nie próbowałam uszyć i przyznam, że trochę przeraża mnie - początkującą szyjącą - ilość materiału, który muszę pomieścić wokół maszyny:) U Ciebie efekty szycia super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wszystko zależy od wprawy.Trzeba w siebie uwierzyć,pozdrawiam:))

      Usuń
  5. WOW jaka wielka sypialnia - cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,sypialnia jest dość spora:)) Pozdrawiam cieplutko,Edyta:))

      Usuń
  6. Jejklu, mialam identyczne firanki w mym salonie w Polsce, jak te w twej sypialni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie,ja bardzo lubię te firanki:)) Takie proste a maja coś w sobie,pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Pierwszy raz tutaj zajrzałam i bardzo przytulnie masz w domku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się twoje pomysły, na pewno wykorzystam je w swoim domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło z tego powodu,pozdrawiam:))

      Usuń