środa, 1 lutego 2017

Szybki murzynek:))

Zapraszam dziś na szybkiego murzynka:)
Ciasto idealne dla osób ,które chcą szybko coś upiec dobrego.

Składniki:

- 3 jajka
- 1/2 szklanki oleju roślinnego
- 3 szklanki mąki pszennej
- 1,5 szklanki cukru
- 1 szklanka mleka
- 2-łyżki miodu
- 2 łyżki kakao
-  opakowanie przyprawy do piernika
- 1,5 łyżeczki sody oczyszczonej
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- powidła( ja miałam własnej roboty,ale mogą być kupne)

Wykonanie:

Zaczynając od jajek i cukru ,wszystkie składniki miksujemy.
Na sam koniec dodajemy powidła( tu już mieszamy ręcznie) 
Przelewamy do foremek( keksówki dwie sztuki) Wcześniej wysmarowanych i obsypanych( np. kaszą manną).Piekarnik nastawiamy na 160°C  i pieczemy około 45 minut.Ciasto jest dość mokre,musimy sprawdzać patyczkiem.
Potem to już tylko..

 SMACZNEGO !!




Życzę udanych wypieków,pozdrawiam:))

16 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować. Mój tata przepada za takimi ciastami.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie szybkie murzynki często ratuja skore jak goście wpadają z wizyta albo jak chodzimy caly dzień za czyms słodkim Jestem na tak bo lubie proste przepisy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje,na szybko takie przepisy są najlepsze:) Pozdrawiam i zapraszam częściej:))

      Usuń
  3. Mniam, ależ smakowicie wygląda :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jest bardzo dobre:-):-) Pozdrawiam serdecznie :-):-)

      Usuń
  4. Lubię murzynek i sama czasami go robię właśnie dlatego, że jest smaczne i szybko się robi.
    P.S. ale narobiłaś mi smaka. Oj chyba w ten weekend będzie i u nas murzynek gościł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie,życzę dobrego wypieku:-):-)Pozdrawiam serdecznie,Edyta:-):-)

      Usuń
  5. Mmmm...zapowiada się u mnie smakowity weekend :) Kochana, jesteś na mojej liście nominowanych do Liebster Award. Pozdrawiam gorąco. kamilaczteryporyroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominacje,pozdrawiam ciepło i zapraszam częściej:-)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo apetycznie, super przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybki i smaczny,pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  7. O,przypomniałaś mi o murzynku, dawno go nie piekłam. Bardzo lubię szybki i smaczne ciasta, a Twój wygląda apatycznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z pewnością jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń