piątek, 17 lutego 2017

Mała zmiana...

Witam serdecznie,dziś post o kuchni Bardzo lubię,moja kuchnie. Dobrze,się w niej czuję,a to ważne.Co raz to zachodzą w niej jakieś zmianyLubię wyglądać z niej przez okno,mam widok na całą ulice.Taki jestem trochę mały obserwator.Z małym Kubą zawsze stoimy w oknie i wyglądamy Taty,kiedy wraca z pracy
Jaką to radość sprawia Kubie,jak tylko zobaczy Tate.

Dobrze,to teraz do rzeczy.
 Dziś o małej zmianie,bardziej praktycznej dekoracji.
Między ścianą z szafkami a ścianą z okapem...Miałam takie puste miejsce,i wymyśliłam
Już bardzo dawno myślałam o relingu kuchennym i to był dobry pomysł.Reling z koszyczkami można kupić w Ikea.Jeśli ktoś by się pytał.Zobaczcie sami..





Mam już miejsce na słoiczki na herbatę,jest bardziej praktycznie

Jak myślicie?

Na koniec jeszcze zdjęcie z salonu,pozdrawiam Edyta


22 komentarze:

  1. Edytko, ten pomysł na umieszczenie relingu z koszyczkami w pustym miejscu jest naprawdę świetny. Zyskałaś dodatkowe miejsce na przechowywanie, a i pięknie to wygląda. Super zmiana :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo myślałam co tak umieści.Teraz jest praktycznie i ładnie,pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Też planuję taki reling w kuchni po remoncie. Wymyśliłam sobie, że będzie tam kącik herbaciany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry pomysł Kochana. Ja muszę jeszcze parę słoiczków kupić:)) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:))

      Usuń
  3. Świetny pomysł z relingiem. Bardzo efektownie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,jest mi bardzo miło:))

      Usuń
  4. Super Kochana.
    Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marysiu,pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Też mam te koszyczki. Idealnie się sprawdzają.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo ładne i praktyczne,pozdrawiam;)

      Usuń
  6. Podoba mi się Mala zamiana wcale nie jest taka mala jak się okazuje Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze cieszą te małe i większe zmiany:)) Pozdrawiam cieplutko,Edyta:))

      Usuń
  7. Bardzo fajnie zagospodarowana wolna przestrzeń :)
    Zapraszam do siebie!
    www.panikofeina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej było tam strasznie pusto.Teraz jest zdecydowanie lepiej,pozdrawiam;))

      Usuń
  8. Świetnie wyglądają te koszyczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te koszyczki mnie mamia, bardzo aldnie u Ciebie wygladaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,tez mi się podoba:))

      Usuń