środa, 25 stycznia 2017

Opóźnienie....

Witam drodzy czytelnicy:))
Miałam tydzień opóźnienia,aby dodać ten post,buuu....
Złośliwość rzeczy martwych,ale...
Już wszystko gra jak należy:)) Jedynie co to zdjęcia są robione tydzień temu.
Jednak musiałam Wam pokazać ,jak pięknie było:))
Natura,to największy artysta malarz na świecie:))

Zobaczcie sami...



Może kawki?


I parę zdjęć z domu.







Taki widok z salonu,oczy aż się radują:))


Pięknie było,teraz już mniej śniegu,ale jeszcze jest:)

A jak u Was,jest jeszcze śnieg?

Moim zdaniem zima tego roku jest piękna.Pozdrawiam ciepło,i zapraszam na dłużej:))

12 komentarzy:

  1. Pięknie pomalowane bielą! O takiej zimie u nas to Ja niestety mogę tylko pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasz pierwsza od 8 lat zima w kraju:)) Taki widok to też raj dla mych oczu,pozdrawiam:))

      Usuń
  2. U mnie biało i mroźno! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piekna ta zima Zazdroszcze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie masz w domu.
    Na twoim parapecie jakoś tak wszystko ze sobą idealnie współgra. Bardzo ładnie to wygląda.
    No i zimowe widoki bajkowe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię dekoracje na parapecie:)) Dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Zgadzam się z Tobą, zima tego roku jest piękna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na Alzacje, to wtym roku mielismy ciezka zime, mrzou duzo i sniegu masa w gorach. Co cieszy moja rodzine, bo szusuja na nartach. Pod domem, snieg to razdkosc, ale tez sie zjawil w tym roku:) I fajnie:)

    Kawka w sniegu, czemu nie?:)

    OdpowiedzUsuń