czwartek, 12 stycznia 2017

Miedziany...

Witam serdecznie,ale miło jesteście i jest Was coraz więcej:)

Za to bardzo dziękuję:)) 

Drogi czytelniku,u nas już po Świętach.Ozdoby wyniesione na strych.
Będą spokojnie czekać na przyszły rok.
 Zatem..
W naszym domku czas wprowadzić inny powiew wiatru...
Już mi się strasznie chce wiosny,tych cudownych kwiatów itp....

Na dzień dzisiejszy to pada ,pada ... śnieg.

No nic,trzeba poczekać.Zapraszam do naszego domku..

Przy wejściu,w wiatrołapie doszły dwie tablice.


Można było je już zobaczyć wcześniej o tu..


Dobrze,to teraz salon.
Zdjęcia robione w słoneczne południe,jak i w trochę mroczny poranek.



Kolor miedziany,bardzo modny tego roku:))





Mam co do tego salonu wielkie plany,ale wszystko w swoim czasie;))

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mój instagram.

18 komentarzy:

  1. Świetnie! Podoba mi się ten kolor!
    Ja nadal jestem na etapie złota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto też lubię,ale potrzebuje zmiany,pozdrawiam:-):-)

      Usuń
  2. Dodatki miedziane są piękne.Bardzo podobają mi się tabliczki, gdzie je kupiłaś? (Mam ochotę je posiadać):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tabliczki kupiłam w Pepco,pozdrawiam:-):-)

      Usuń
    2. Dziękuję za informację, ciekawa jestem, czy jeszcze są w sprzedaży :)

      Usuń
    3. Pewnie są,widziałam jak dziewczyny sie chwaliły na IG ze kupiły sobie;))Jak ja byłam w Pepco u nas były ostatnie sztuki,ale zależy od sklepu:)

      Usuń
  3. Tablice są świetne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie nowości są super w Twoim domku :)
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzie dziękuję kochana,pozdrawiam:-):-)

      Usuń
  5. Tablice świetne! Pasowały by mi w przedpokoju jak ulał! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo je lubię.Życzę dobrej nocy :-):-)

      Usuń
  6. Dawno tu nie byłam, nadrabiam na instagramie ;) śliczne te kule, można wiedzieć z jakiego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie,kule kupiłam w TK Maxx,jeszcze jak mieszkaliśmy w UK.Pozdrawiam ciepło:-):-)

      Usuń
  7. Urocze domowe migawki, śliczne dekoracje :) Te tablice są super, a i kule przyciągają uwagę :)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje,miłego wieczoru życzę:))

      Usuń