piątek, 27 stycznia 2017

Kuchnia:))

Witam serdecznie,ale miło Kochani znów Was przybyło:))
Jest mi bardzo miło,i dziękuję za każde odwiedziny:))
Dziś zapraszam Was do mojej kuchni,jest mała ale bardzo ją lubię:))
Parę rzeczy zostało zmienione,zapraszam.

Po pierwsze doszły dwie półki,jedna koło lodówki..




Teraz mam miejsce na moje filiżanki:)) 
Uwielbiam,kiedy poranne promyki słońca padają na moją kuchnię.

Kolejna doszła nad kaloryferem.Tam jest miejsce na mój notes,tablica na różne zapiski.Teraz jest bardziej praktycznie.




Dalsza część kuchni to blat koło płyty.I tam nad nim planuję małe zmiany.
Jak tylko wszystko zawiesimy pokażę. 



Bardzo dziękuję za wizytę i zapraszam częściej:))
Pozdrawiam ciepło Edyta;))

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kuchnia... :)
    W oko wpadła mi ściereczka... Fajniutka! Mnie by było szkoda jej używać... Ja bym tam oprawiła ją w ramki i na ścianę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,ściereczke używam do wycierania telerzy;-);-) Tez mi jej szkoda używać do innych rzeczy.To jest pamiątka z naszego długiego pobytu w UK.Pozdrawiam ciepło,Edyta;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie u Ciebie, też mnie ta ściereczka zauroczyła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę,zapraszam częściej:))Ściereczka to moja ulubiona,pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Jaka ładna Kuchnia Edytko. Żeluzje na oknach macie super :))
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolorystyka. Lubię taki minimalizm barw. A ściereczka urzekła mnie absolutnie.
    Pozdrawiam, uśmiech przesyłam i dobrego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie,i dziękuję za wizytę.Jest mi bardzo miło ☺Zapraszam częściej,pozdrawiam ciepło:-)

      Usuń
  6. Świetny pomysł z tymi półeczkami. I praktyczne i ładne. A te zdjęcia z wpadającymi promykami słońca SUPER! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakowało mi miejsca na filiżanki,teraz juz jest super:-):-)Jeśli chodzi o słoneczko,kocham te poranne promyki,pozdrawiam;-);-)

      Usuń
  7. Bardzo ładna i przyjemna kuchenka :) Na pewno bardzo fajnie Ci się w niej gotuje :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię,to jest moje miejsce:))

      Usuń
  8. Bardzo elegancka kuchnia, sliczne filizanki:) Tablica czajniczkowa-to swietny pomysl:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję,pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  9. Półeczki są rewelacyjne, można eksponować na nich różne fajne rzeczy. Mimo że nie widać na zdjęciach całości to czuję,że Twoja kuchnia jest idealna. Marzy mi się remont w mojej, chciałabym mieć kiedyś kuchnię w podobnym klimacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i bardzo dziękuję za tak miłe słowa:)) W kuchni ciągle coś nowego przybywa.Jak tylko zostanie skończona to pokażę,pozdrawiam;))

      Usuń
  10. Przyjemnie u Ciebie. Jestem na etapie urządzania kuchni i fajnie było Cię odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,pozdrawiam i zapraszam:))

      Usuń
  11. lubisz styl nowoczesny, jak moja córka, też ma takie płyty na podłodze:)
    Bardzo podoba mi się ten styl,ale nie u mnie u kogoś,
    ja lubię otaczać się wieloma niepotrzebnymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest pięknie jeszcze jak słońce zachodzi i świtało gra w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń