poniedziałek, 12 grudnia 2016

Już prawie...

Kochani,Święta już coraz bliżej.Okna umyte,pierniki zrobione.Została tylko dekoracja:))

Dom już prawie całkiem ozdobiony,czas pomyśleć o choince.
A to już moje pierniczki.


Tu już po upieczeniu..


Mam bardzo dobry i szybki przepis na pierniczki. 
Jak by ktoś chciał,przepis jest na moim instagramie,o tu..

Przepis na pierniczki

W domu i na ogrodzie też już bardzo klimatycznie.






Teraz patrzę przez okno,i zaczął padać znów śnieg;))
Pozdrawiam zimowo:)

10 komentarzy:

  1. Ślicznie u Ciebie i na odległość czuć zapach świąt. Ja w tym roku trochę mniej cieszę się z tego okresu, bo moja druga połówka spędzi te święta w szpitalu i dlatego nie będzie tak samo jak zawsze. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki,aby te Święta były jednak udane:)) Pozdrawiam serdecznie,Edyta:))

      Usuń
  2. Pieknie! Nastrojowo i klimatycznie, pachnie świętami! :) Aż miło w takim domciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Dzień dobry,
    chciałabym skontaktować się z Panią w sprawie współpracy z LionsHome. Jeśli byłaby Pani zainteresowana proszę wysłać maila na adres
    partner-pl@lionshome.de.
    Życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świątecznie i pięknie u Ciebie. Już pachnie wypiekami, a ja dopiero dzisiaj biorę się za pierniczki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku rezygnuję z pierniczków na rzecz ciasteczek. Pierniki upiekli moi rodzice. Są bardzo dobre. U Ciebie też jak widzę pysznie.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń