środa, 9 listopada 2016

Zimowo

Witam,u nas zima na całego:)) Dziś o 6 :00 rano było za oknem bialutko;))
Nasz Syn zrobił dziś psikusa,i wstał trochę wcześniej.Zazwyczaj wstaje koło 7:00.
Dzięki temu mogłam się cieszyć takim widokiem:)




Taki mi zapachniało Świętami:)

Dziś też zapraszam na budyniowy deser.

SKŁADNIKI:

  - 1 budyń waniliowy lub śmietankowy
- paczka petitków
- garść rodzynek
- 1 łyżka brązowego cukru

Petitki pokruszone na dno,potem warstwa budyniu,znów petitki i znów budyń.
Na samą górę rodzynki i brązowy cukier.



SMACZNEGO Edyta

12 komentarzy:

  1. Jejku juz zima? U nas jeszcze jesien...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Cóż za zimowy widoczek :))
    Pozdrawiam cieplutko Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widok o 6 rano był cudowny,pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Nieźle z tą zimą u Ciebie, mam nadzieję, ze u nas jeszcze nie prędko spadnie śnieg. A budyń wygląda pysznie, oj chyba będzie dziś u nas budyń na deser:)
    Edytko, nominowałam Cię do Liebster Award, wpadnij do mnie i zobacz szczegóły:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje bardzo,już zmykam do Ciebie:))

      Usuń
  4. Ja bym takie jadła na gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki. Budyń wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń