środa, 23 listopada 2016

Coraz bliżej

Witam serdecznie wszystkich,fajnie,że tu zaglądacie:))
To bardzo miłe:))

U nas w domu zaczynamy przygotowanie do Świąt.
Choć za oknem bardziej ciepła jesień.Nic,może będzie i zima na Święta:))

Ostatnio odwiedziłam Pepco,i wpadły mi w oczy cudne poszewki.Jest bardzo duży wybór,a kobiety szaleją i kupuję:))

Ja postawiłam na takie..


Ale chyba jeszcze kupie inne:)

W domu robi się już bardzo klimatycznie.

A tu już nasz Kuba,ma już 4 ząbki. Jeszcze mało wyrośnięte,ale już są.
Trochę jest przez to marudny,ale cieszą nowe postępy w jego rozwoju:))
Mój kochany słodziak,kocham bardzo...


Pozdrawiam kochani,i zapraszam na mój instagram,Edyta:))

10 komentarzy:

  1. Słodziak przeuroczy! Poduszki bardzo gustowne. Często w Pepco maja ciekawe dekoracje do domu. Według mnie warto zaglądac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie pepco,mozna zawsze coś wybrać dla siebie;-)

      Usuń
  2. Fajny chłopiec:)
    Ja podobnie jak Ty kupiłam ostatnio w Pepko poszewki na jaśki ale takich jak Twoje nie widziałam. Też lubię ten sklep. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym Pepco byly zaraz przy wejściu,pozdrawiam;-)

      Usuń
  3. Uroczy maluszek Edytko :))
    a poduszki tworzą klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj w pepco zawsze można coś fajnego wyhaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. synuś uroczy. czasu z nim spędzonego nikt Ci nie zabierze :)
    Tak, masz rację Pepco to fajny sklepik za rozsądną cenę,
    w którym jak widać dokonałaś bardzo dobrego wyboru :):)

    OdpowiedzUsuń