piątek, 21 października 2016

Nowinki:))

Witam serdecznie,i dziękuje za odwiedziny na moim blogu.
Dziś post o nowinkach dla Kuby:)
W poprzednim poście, zapomniałam pokazać auta jakie dostał Kuba. Samochód dostał,od Matki Chrzestnej,jako pamiątkę na chrzest. Nie jest to jednak zabawka,bardziej samochód kolekcjonerski. Przeznaczony dla trochę starszych chłopców.Kiedy tylko Kuba dorośnie będzie to dla niego super pamiątka:)

Na dzień dzisiejszy ma miejsce,wysoko na półce,tak aby nie kusił małego:))



Ostatnio też szukałam,ciepłego kocyka z poduszką do spacerówki.
Rany dopiero Jakub był taki malutki,a już w spacerówce śmiga:))
Szukałam,szukałam,i znalazłam. Kocyk jest bardzo mięciutki,poduszka płaska idealna do spacerówki:)) Wiem ,że można wybrać opcje grubej poduszki.
Jeśli chodzi o sam kontakt ze sprzedających,to jestem bardzo na tak.  Kolory i wzory również inne do wyboru. Nasz kocyk ma wymiary 75/100cm. ,a poduszka 25/35cm Jeśli ktoś by był zainteresowany,podam niżej link do sprzedającego.
( Ten post nie jest w żaden sposób sponsorowany.To jest tylko moja opinia o tym zakupie)

 a tu link...




Pozdrawiam cieplutko, Edyta:)

1 komentarz:

  1. Piękne autko :) A kocyk wygląda na ciepły i mięciutki!
    Pozdrawiam
    Asia

    -----------
    mojemagiczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń