piątek, 7 października 2016

Gofry...

Witam,wszystkich  zaglądających.Jak tam jesienne nastroje?
Dziś nad ranem było tak zimno,że szyby w aucie zamarzły.
Prawie jak w zimowy poranek:)

W dzień,za to było choć trochę słoneczka.


Dziś tak siedząc w domu,naleciało mnie na gofry.
Z cukrem pudrem,z domowymi powidłami,mniam...

Zapraszam..


Uwielbiam...

Podaje mój przepis,który mam od lat.

Składniki:

- 1 i 1/2 szklanki mąki pszennej
- 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- szczypta soli
- 1 łyżka cukru pudru  lub kryształu
- 1 łyżeczka cukru waniliowego
- 2 jaja
- 1/2 szklanki oleju roślinnego  lub roztopionego masła
1 i 1/3 szklanki mleka

Wykonanie:

Mąkę wsypać do miski,dodać proszek do pieczenia,sól ,cukier i cukier waniliowy.Wszystko wymieszać a następnie dodać jajka,olej roślinny oraz mleko.Zmiksować na gładką masę.Ciasto zawsze odstawiam na 15 minut,aby odpoczęło.Gofry piec około 3,5  minuty.Zawsze po upieczeniu,stawiam pionowo( np. między dwa kubki) W ten sposób spokojnie odparują.Na koniec dekorujemy wedle uznania:))

SMACZNEGO

Na sam koniec,pokaże Wam moją róże.Ostro chorowała ,po przesadzeniu. 
Wypuszczała kwiaty i więdły. Teraz widzę,że zaczyna odżywać,i to mnie bardzo cieszy:)


Edyta

14 komentarzy:

  1. Mnie nigdy nie wychodzą musze spróbować Twojego przepisu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po lekturze Twojego posta, stwierdzam, ze musze kupic gofrownice ... Mnie tez naszlo na gofry :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Po lekturze Twojego posta, stwierdzam, ze musze kupic gofrownice ... Mnie tez naszlo na gofry :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello, and thank you for visiting my blog.

      Usuń
  5. Bardzo sympatyczny początek weekendu z takimi goframi miałaś 😀To i poranny przymrozek niestraszny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym przymrozkiem,pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Wow, this looks very nice! Yummy. :)

    Do you want to follow each other on GFC? Let me know on my blog. :)

    Have a nice weekend!

    Best regards, Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają niesamowicie i bardzo pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby to tylko gofry ale u ciebie zawsze to mistrzostwo świata i cudności!

    OdpowiedzUsuń
  9. It looks very appetizing and delicious!

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń