piątek, 16 września 2016

Zbliża się jesień...

Witam serdecznie,jesień tuż ,tuż.Wieczorami już to czuć bardzo.
Jeśli chodzi o mnie,uwielbiam jesień i zimę.
Miejmy nadzieje,że w tym roku będzie śnieg na Święta.To nasze pierwsze od ośmiu lat Święta w kraju,i we własnym domu:))

Tak więc trzymam mocno kciuki za klimatyczne Święta:))

******************

Ostatnio, pisałam o mojej słabości do zdjęć. 
Wszystkie zdjęcia już są na swoim miejscu.



Za parę lat,będzie co wspominać:))

Kochani,w naszym domu już pomału,zaczynam wyciągać jesienne ozdoby.
Za parę dni zapraszam na jesienny post:))

Na dzień dzisiejszy..



A jak wasze nastawienie na jesień i zimę,pozdrawiam:))

5 komentarzy:

  1. Lubię jesień ale taką ciepłą i złotą🍁
    Ozdoby jesienne u mnie ciągle jeszcze w ukryciu.
    Pozdrawiam serdecznie w ten ostatni ponoć ciepły wieczór 🌛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam,że ma być teraz deszczowo.Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:))

      Usuń
  2. Lubię jesień, ale gdy jest cieplutka i słoneczna, czyli taka jak teraz.
    Tez kocham zdjęcia. To najwspanialsza pamiątka.
    uściski cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień jest wspaniałą porą roku, piękną i wyjątkowo kolorową, przynajmniej na początku :) Ale i ta późniejsza, deszczowa, też ma swój urok :) Kocham jesień :)
    Ja również trzymam kciuki za białe, śnieżne święta :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń