poniedziałek, 12 września 2016

Witam..

W naszym domu i zapraszam:))

Zaczynamy od śniadania,koniecznie musli,a to moje ulubione. Ostatnio z nasionami chia. 
Zawierają ogromną ilość witamin,a tego mi trzeba.
Po ciąży,mój organizm jest w złej formie.Najgorzej cierpią włosy,masakra.
Trzeba to nadrobić,koniecznie.


Po śniadaniu,kiedy Jakub jeszcze śpi...
Chwila dla mnie ,i miejsce w którym przeglądam wasze blogi:))


Uwielbiam,jak słońce wkrada się za okna:))


Dziś również, walczyłam z przetworami.Na tapecie dnia,jabłka na szarlotkę.
Zawsze staram się mieć parę słoików na zimę. Potem tylko zrobić ciasto,dodać jabłka i gotowe.


I na koniec,chwila odpoczynku z kubkiem kawy:))


Oprócz tego,całą resztę dnia zajmuję mi nasz syn Jakub.
Ostatnio bardzo marudny,ząbkowanie nadchodzi.
Jedna mama,musi być zawsze w formie,choć bywa ciężko.
Sami wiecie jak jest,trzeba to wszystko przeżyć.
Pozdrawiam serdecznie,Edyta.

2 komentarze:

  1. Pyszne śniadanko, nasiona chia bardzo lubię i często robię z nich deserki :) Pyszne i zdrowe :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę łatwego przejścia przez ząbkowanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,mam nadziej że ząbkowanie minie szybko i bezstresowo:))

      Usuń