piątek, 9 września 2016

Pamiątki...

Jestem osobą.która uwielbia robić zdjęcia,mam wiele albumów.
Uważam,że zdjęcia w albumie mają swój urok.W jakiś sposób zapisuje  się w nich nasza historia.
Tak samo chce, aby nasz Syn,też miał taką pamiątkę z dzieciństwa.
Wiem,wiem..
Są teraz inne sposoby na przechowywanie zdjęć,ale...
Uwielbiam po latach,oglądać i wspominać.
Uwielbiam zapach albumu,szelest folii...


Takie pamiątki zawsze mają swój urok..

Dziś ogólnie,miałam dzień wspominek i porządków.Kuba tak szybko rośnie.
Wyrasta moment z ubrań.Dziś kolejne worek ubranek został zapakowany.
I tu sprawdzają się worki próżniowe,uwielbiam:))


W taki sposób,wiem,że wszystko dobrze się przechowa.

A na koniec,w pokoju Kuby doszły nowe pudełka.
Kartonowe,z motywem piłek.Też bardzo pojemne i praktyczne.


Pozdrawiam serdecznie,Edyta:))

4 komentarze:

  1. Cześć Edytko :)
    Ja też uwielbiam zdjęcia, mój starszy syn ma już trzy wieeelkie albumy ze zdjęciami :) A mlodszy czeka na swoją kolej :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pamiątki sa najlepsze,pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Mam tak samo :))) Uwielbiam albumy pełne papierowych zdjęć, te elektroniczne nie mają dla mnie uroku. Taki wieczór z gorącą herbatą i albumem, jest dla mnie czymś niezwykle przyjemnym :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest,herbata,wieczór,album...:))

      Usuń