sobota, 17 września 2016

Kolorowo...

Jak pisałam wcześniej,zaczynam jesienne przymiarki:))
Uwielbiam kolory jesieni,ma to swój urok.



W planach,muszę zakupić wrzosy,koniecznie.Jesień i wrzosy,to dobre połączenia:))

Uwielbiam świece,i mam do nich słabość.Co raz jakieś nowe muszę kupić.




Zawsze jak myślę o jesieni,chęć mam na szarlotkę. Też tak macie?

Zapraszam na szarlotkę w  moim wykonaniu:))

Składniki:

- 4 jajka
- 3 szklanki mąki
- 1 szklanka cukru
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 1 margaryna ( 25 dkg)
- jabłka 

Wykonanie:
Białka oddzielić od żółtek. Żółtka połączyć z mąką( najlepiej przesiać),proszkiem i margaryną.Wyrobić ciasto, podzielić na trzy części(ostatnia część najmniejsza)

Formę do pieczenia wysmarować  i obsypać (np. kaszą manną).Zetrzeć pierwszą warstwę ciasta(na grubych oczkach).Na to położyć jabłka(wcześniej podsmażone) Potem kolejna warstwa ciasta,ubite białka z cukrem.A na sam koniec trzecia warstwa ciasta.

Włożyć do rozgrzanego do 180 stopni piekarnika,piec 40 minut.





Życzę smacznego,i pozdrawiam tym jesiennym akcentem.
Edyta

9 komentarzy:

  1. Edytko, pieknie u Ciebie jesienia.... Masz swietna forme na szarlotke! Gdzie ja kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,formę kupiłam jak mieszkaliśmy jeszcze w Wielkiej Brytanii.W sklepie TK Maxx,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj robiłam, po raz pierwszy w życiu - szarlotkę :) wyszła pycha ;) A Ty masz cudną foremkę :) Widzę, że u Ciebie także bardzo jesiennie :) P.S. Śliczny wianek na drzwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pysznej szarlotki:)) I dziękuję za odwiedziny,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) a skąd masz taką formę? :)

      Usuń
    2. Formę upolowalam w TK Maxx,kiedy mieszkałam w UK,pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wianek na drzwiach w moim stylu.A szarlotka upieczona w takiej foremce - bajka.
    Zapachniało jesienią ale taką kolorową i przyjemną.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuć już jesień bardzo mocno,pozdrawiam:))

      Usuń
  6. mmmmmmm wygląda pysznie!!!
    Ja już się na taką piszę!
    Widzę że dekoracje jesienne już zagościły..

    OdpowiedzUsuń