poniedziałek, 26 września 2016

Klimatycznie...

Witam serdecznie,a szczególnie nowych obserwatorów:)

Mamy jesień,robi się coraz bardziej klimatycznie.
Uwielbiam te wieczory,ciepła kawa lub herbata,kocyk,ciepło bijące z kominka..
Dłuższe noce,krótsze dni. Mgła o poranku,dywan z liści na dworze.






Uwielbiam jesienne klimaty.Kiedy więcej czasu spędza się w domu.
W zaciszy rodzinnej sielanki...


Na zewnątrz już wiatr inny,noce zimne...






Mam nadzieje,że wprowadziłam Was w jesienny klimat:))
Pozdrawiam i życzę miłej nocki,Edyta:))


4 komentarze:

  1. Ptaszki przy wejściu przecudowne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja coraz bardziej doceniam jesień :) Ach muszę się wziąć za mój balkon, niby przygotowany, ale nie mam kiedy zdjęć zrobić... ;) Wszyscy takie piękne tarasy pokazują, albo wejścia do domu - a ja się obijam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na zdjęcia balkonu,pozdrawiam:))

      Usuń