czwartek, 22 września 2016

I jest...

Nadeszła jesień,uwielbiam jesienne klimaty.
Dziś rano było dość zimno,ale było i słoneczko:) Teraz pada,i pada...
Uroki jesieni,raz słońce,raz deszcz.

W naszym domu,panuje już jesień od paru dni.Co raz coś nowego się pojawia.

Od  pewnego czasu szukałam fajnej latarenki na stół,to też moja słabość. 
Znalazłam w JYSK, i do tego była jeszcze promocja. 

Lubię ten sklep. Zawsze na urlopie w kraju w nim buszowałam.
Teraz mam go na miejscu:))

Zapraszam...






W naszym salonie,zawsze spędzamy najwięcej czasu.
Z praktycznego powodu,blisko do  kuchni. 
Spokojnie mogę robić obiad,i mieć Syna na oku:))

Brakowało mi w salonie,kosza.Szukałam kosza na małe zabawki Jakuba.
Takie które mogę mieć pod ręką. I znów,ku mojemu zdziwieniu padło na sklep JYSK.
Zobaczyłam, i stwierdziłam,że będzie najlepszy.



Kosz,jest też z promocji:)) Takie zakupy lubię najbardziej,ładne i w dobrej cenie.
Kochani jak jest u Was? Czy też lubicie buszować po sklepach?

Pozdrawiam i dziękuję za każde Wasze odwiedziny,Edyta:))

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać wystawy, sklepowe aranżacje. Zawsze można coś podglądnąć i przenieść na swój grunt.
    Latarenka jest bardzo fajna.
    Pozdrawiam już jesiennie 🍁

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień daje nam ogromną różnorodność pogody, kolorów i smaków, a Twoje dekoracje tego dowodzą. Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jesień za te kolory,pozdrawiam;))

      Usuń
  3. Usiąść do takiego stołu, to od razu robi się przyjemniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jesienne dekoracje. Ta pora roku daje nam najwięcej możliwości aranżacyjnych i wszystkie są takie piękne :)
    Latarenka i kosz super :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jesień ,moja ulubiona pora roku:))

      Usuń
  5. Ja nadal się opieram... przed jesienią. Tak się rozochociłam tak długo było lato. Lubię jesień ale tą ciepłą słoneczna. Jak jest zimno i mokro chętnie bym pozostała w domu.
    A u Ciebie jest bardzo radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham jesień,już tak mam:)) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń